Thursday, September 30, 2010

Go Away You this Nightmare!

From this moment, I told myself, I mustn't waste my time on the nightmare given by You anymore!!
You, don't even worth 1 drop of my tears!

再深的记忆也有淡忘的一天。
我不会在封闭我自己,
我答应自己,
我会给自己一个重新开始的机会。
不再像以前那样抗拒。=)

Quote for the day :
学会冷血,只对对我好的人好,对某些人,简直就是浪费感情又浪费时间。
你给过的,我已经不需要了。

No comments:

Post a Comment