Sunday, October 24, 2010

I just wanna say..............I DID IT=)

I just wanna say....I DID IT. I REALLY DID IT =)
YOU are just nothing. 
You are no longer my lover, You are my friends. 

以前总是觉得自己不可能放下,原来一切都是自己不愿意走出伤痛,
因为你说过,不管发生什么事,你都会在我身边。
也许我天真,我相信。
这两年来,不是没有其他人走进我的世界。
只是我害怕,哪天你回来,我不在了,你会难过。
也许,这一切对我来说,已经不重要了。


不过时间会证明一段感情。你让我看到了,你根本就不值得让我等你。

No comments:

Post a Comment